Garantie & Huisregels

Belangrijke informatie over onze garantie en regels

Garantievoorwaarden

14 dagen garantie

  • Geldt alleen voor afspraken in de studio (Den Bosch / Amsterdam).
  • Valt de gem er binnen 14 dagen af? Dan plaatsen we 'm gratis opnieuw.
  • Als een gem na de 2e keer opnieuw plaatsen binnen de garantieperiode weer afvalt, volgt pas refund of een ander passend alternatief.

Geen garantie op

  • Events, festivals, clubs & pop-ups (we hebben daar geen controle op hygiëne, omgeving en aftercare).
  • Slecht uitgevoerde aftercare (bijv. eten/drinken binnen 1–2 uur, poetsen binnen 12 uur, veel friemelen, harde/kleverige voeding).
  • Persoonlijke omstandigheden: veel speeksel, zuren, bepaalde producten of medicatie die bonding verzwakken.
  • Beschadiging door bijten op harde stukken, tikken tegen glas, etc.

24-uurs regel

Valt een gem binnen 24 uur af én heb je alle aftercare juist opgevolgd? Dan wordt er individueel gekeken naar een passende oplossing.

Huisregels

Voor de afspraak

  • Kom met schone tanden (pas gepoetst, geen eten/drinken vlak voor de afspraak).
  • Geen tandkristallen zetten als je een actieve tandvleesontsteking of andere mondproblemen hebt.

Tijdens de afspraak

  • Designs & prijzen zijn vooraf duidelijk; geen kortingen of aanpassingen zonder overleg.
  • De plek op de tand wordt eerst gecontroleerd voordat er geplakt wordt.
  • Als je een eigen idee hebt, laat het van tevoren weten zodat het voorbereid kan worden.

Aftercare

  • Niet eten of drinken: 1–2 uur na plaatsen.
  • Niet poetsen: 12 uur.
  • Vermijd eerste dagen: harde, plakkerige, hete voeding.
  • Niet friemelen met tong of nagels.
  • Vermijd bleken, whitening strips of agressieve tandpasta's binnen de eerste week.
  • Tandkristallen zijn semi-permanent — hoe lang ze blijven zitten verschilt per persoon (uren, dagen, weken, maanden of zelfs jaren). Er is nooit een vaste "blijftijd".

Extra regels / duidelijkheid

  • Wij bepalen niet hoe lang een gem blijft zitten; dit verschilt per gebit, gewontes, verzorging en lichaam.
  • Refunds gebeuren nooit bij personal preference ("ik wil het niet meer"), maar alleen binnen de garantievoorwaarden.
  • Bij events geldt altijd: korting, maar geen garantie.
  • Alle services worden uitgevoerd onder SAGIGEMZ-voorwaarden.